fredag 18 januari 2008

På gång




Här händer det mycket...


Jag har faktiskt kommit i gång igen eftermittlilla jullov,kul som bara den. Två layouter, o ett dopkort till min härliga systerson. O nu e det inte bättre än att det kommit en liten baby till i släkten som också ska få nånting scrappat, vad får vi se....


Har surfat runt lite bland alla webshoppar oj vad mycket härliga saker de har fått in.MAn skulle ha ett par guldbyxor. Har hittat en ny favorit shop som har mycket kul skaparlusten heter den.
Det är ju nästan sommar nu så jag tänkte visa en som riktigt tar fram de rätta känslorna o så en som e med årets julkort. Jag har ju två härliga flickor som gärna ställer upp att bli fotade.
Hoppas det e lite bättre väderihelgenän bara regn så att mankan ta kameran med ut på en turkanske på isen om det nu e nån kvar efter allt regn.

1 kommentar:

En salig blandning sa...

Men hej!
Och vad kul att se dig med egen blogg! Välkommen in i den världen:) Och vilka fina layouter du gjort! Har själv haft lite torka, men nu börjar det kanske lossna igen. Hoppas det! Finns så mycket jag vill göra.

Ha det bra och så väntar jag på att få se mer;)

PS! Länkar till dig. Hoppas det är ok!