torsdag 31 januari 2008

Inspirationen tillbaks




Plötsligt kom den-ja inspirationen,huvudet bara bubblar av ideer,synd bara att jag inte vet vad jag skall göra med alla bubblorna när tiden inte räcker till. Men nu har jag haft ett par timmar för mig själv o satte mig ner för att börja med en bubbla. det blev en sida till min dotters album, hade en hel del lyckade kort på henne från kusinens dop som jag ville göra nått av. Rosa e hennes fabbefärg som hon kallar det, så det fick bli en i olika slags rosa.

1 kommentar:

En salig blandning sa...

Härligt med inspiration som bara poppar fram! Och härligt blev resultatet; javisst, skall det vara rosa till en rosa tjej;)

Själv har jag bara städat och städat mitt scrapide, men nu till helgen tror jag att det skall bli nån ordning på scrappandet också... kanske...

Ha det gott!