onsdag 6 februari 2008

Förkylning.

Så kom den bara som ett brev på posten inte anmälde den sig inte..Ja förkylningen.
det har varit lite mycket annat på gång så min passion har kommit lite på sidan nu men det blir nog att fixa till något kort nu i dagarn när en liten kille fyller tre år.
har suttit o surfat runt på en massa scrapsidor o hittat massor av inspiration.Borde också sätta in en beställning på lite material men jag kan inte bestämma varifrån jag ska shoppa.det e synd att det inte finns någon butik här nära som man bara kunde gå in i o bara få "känna" lite.....som vi kvinnor så gärna vill göra.-se med händerna var det någon som sa!
Nu e det någon som ligger o ropar Hannaaaa, så jobbet kallar . Ha det bra!

3 kommentarer:

Bettan sa...

Hej!
Va kul att du tittade in i min blog. Självklart är det ok att länka till min sida.
Ha en bra dag.

Lenas pysselgrop sa...

Här där jag kommer ifrån är vi kända för att "se med händerna". Och visst är det så mycket bättre att få göra på det sättet än att bara få se en bild.

Miss Goldie sa...

Hej!
Kul att du hittat till min blogg! Du har jättefina LO:n också, väldigt stilrena.