måndag 18 februari 2008

Inspirerad!


Blev så inspirerad av Miss goldie att pröva på att skära ut ur ett papper att jag bara måste pröva .Superkul Tackar för inspirationen! Jag har haft pappret en längre tid o inte riktigt hittat på nått av det hur jag än svängde o vred på det så var det blommor överallt men nu e jag riktigt nöjd o fotot tyckte lillaasyster att jag skulle använda. Älskar att jobba med svartvita foton man kan ju använda i stort sett vilken färgställning som hellst på layouten.
Den här helgen har det inte blivit scrappat något alls. VI har varit på resande fot både lördag o söndag bara hem o sova några timmar.Lördagen tillbringade vi i huvudstaden med en hel dag på båtmässan .jättehäftigt med massor av fina båtar.
Någon båtaffär blev det inte den här gången heller med det e ju alltid roligt att se vad som e på g. Söndagen gick åt att heja fram stortjejen på hockeymatch i Kurikka, förlust igen men inga sura miner över det vi hade ju fått åka buss...
Så nu hoppas jag på en lugn vecka med mycket pyssel men jag det kommer svenskar på besök till helgen så vi får se

2 kommentarer:

En salig blandning sa...

Så produktiv du har varit! Jättefina sidor! Ibland är det bara bäst att skära ut mönstret i papprena för att få till dom. Tycker du lyckades bra!

Erica sa...

Hej! Va kul att du hittade till min blogg och tack för dina snälla kommentarer.

Jag har nog inte varit här tidigare jag heller och hittade mycket fint hos dig också. Det är så kul med bloggar att man inspireras så mycket av att kika runt en stund.

Kram