tisdag 29 april 2008

kortskissen !

Har för första gången använt mig av en skiss till ett kort. Brukar alltid bara använda min fantasi. Men igår skulle jag göra ett födelsedagskort till en tioåring o satt helt fast visste inte vad jag skulle hitta på så jag surfade in på kortskissen o hittade veckans skiss o så är blev det. Ganska svart men jag tror inte att en pojke vill ha blommor o pasteller så det här tror jag blir uppskattat-hoppas jag. För tillfället e det ganska lugnt på scrapfronten för gårdsplanen ropar på att bli krattad o båten vaxad e det också nån som hoppas på.....konstigt nog så e det min uppgift kanske det beror på mitt tidigare jobb..hm hm

6 kommentarer:

Lenas pysselgrop sa...

Snyggt kort!
Det är svårt med pojkar. Söta och gulliga kort går bra att göra, men sen när det borde vara lite "tufft" istället, då är det inte så enkelt längre!
Snyggt med de sydda (?) x-stygnen!

En salig blandning sa...

Tufft och snyggt! Mycket passande:)

NinaiNinja sa...

Tack för kommentaren! Hade lite planer på Terjärv-träffen, men sen glömde jag bort det hela. Sånt harmar.. :/
Jo maskulina kort är svåra, men det här blev ju jättefint. =)

NinaiNinja sa...

Ja det kan hända att man får anpassa sig ändå. Lättare skulle det kanske vara.. =)

Ejdern sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ejdern sa...

Tredje försöket att kommentera... vet inte vad som händer :) Skulle bara säga att jättefint kort! Blev inspirerad att göra kort själv, men är rädd att jag sen inte ska kunna skilja mig från dem...