tisdag 8 april 2008

Vårbilder!

Dax för årets första vårbilder.Passade på att fota en dag när det var strålande sol o dottern tog fram bubblorna. Jätteroligt att försöka utmana sig själv med att försöka fånga bubblornas olika skiftningar. Ja jag vet att jag har lite roliga ideer men det e tur att man har digikamera för annars skulle man nog inte leka på så här, men roligt e det.
Idag e det ju inte någon solskensdag precis så ni får hålla till godo med ett lite dåligt foto med blixt men det e så himla mörkt här.
Har prövat på att doodla lite o det var så kul att jag hade kunnat fylla hela sidan med bubblor....

Tack för alla fina kommentaren ni ger.Roligt med respons. Knacka gärna in nån rad om ni kikar in hit. .... Ha det bra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg. Är blommorna utklippta ur ett mönsterpapper, eller...?

Hanna sa...

Blommorna är urklippta från ett papper som kommer från, KI memories , Devoted flora.En härlig serie med skimmer jag vet inte om det synns på fotot.

Lenas pysselgrop sa...

Va härligt vårig!
Men vart försvann våren?? Här är ju snart en halv meter snö igen... :/

En salig blandning sa...

Härligt med lite doodling! Passade perfekt på den sidan!

Kul att ni är på väg på lördag! Några nya? Kommer själv nog dit i alla fall, fast jag vet inte om jag har möjlighet att sitta o scrappa. Det återstår att se;)

Men det blir kul att träffas igen!

Ejdern sa...

Härligt med vårstämning! Nu är det pasteller som gäller :)

Nipsu sa...

Jättefin vår-LO o. perfekt rubrik!!;-)