torsdag 29 maj 2008

Fotokurs!


Satt igårkväll o surfade runt på olika bloggar o kom in på en jättefin scrap-fotoblog o tänkte bara wow vilka bilder... Och kan ni tänka er att längre ner på sidan så berättade hon att hon skulle dra i gång en kurs i photoshop 1 juni över nätet. Efter en stund av efterfosking o kollade upp olika saker så skrev jag ett mejl till henne o fick svar med detsamma att det fanns platser kvar. Så nu väntar jag med spänning på mina inloggningsuppg. så att äventyret kan börja! Så tycker ni det låter kul kika in på min länk Mikaela foto.HAr varit på ett flertal olika digikurser o tänkt mig på en Ps kurs också men inte hittat nånsom passat o den här kan man göra när man har tid.
Passar bra inför den kommade semestern när det blir mycket tid.......
Dagens bild får representera det kommande sommarlovet, bara två veckor tills vi flyttar ut till skären ska bli skönt efter vårens stress.
Har planerat att mina scrapsaker ska få lufta på sig de oxså o komma med.Nu ska jag ta fram dem o fixa lite inför helgen....hemlisar

Inga kommentarer: