måndag 19 maj 2008

Kortmakeri !




Kortmakeri har det blivit en hel del av här för tillfället. Många födelsedagar o andra som man vill ge kort. Satt igår kväll i knåpade ihop det här kortet som sambons moster ska få när hon fyller jämt. Kom underfund med att det är inte någon skillnad hur mycket jag försöker att ändra mig så blir nästan alla mina kort i samma stil... Var inne på stans blombutik ifredags o hittade jättefina band, vet inte om de e syrefria så jag tror att det får bli till kort jag använder dem till.

Pust o stön inför den här veckan med allt vad det blir... Lilla stafettkarnevalen,Lådbilsrally,Vårfest,Kurs,o packa åt de som ska iväg på Stafettkarnevalen ja mycket mer hinner man väl inte med jo det e ju allt annat oxå.

Tips till er som inte besökt Lådbilsrallyt på tisdag det e värt ett besök. Dottern har deltagit i två år men nu tar vi ett pausår. Så här såg vårata Ferrari Team ut ifjol! (Hoppas jag får in bilden dit jag vill det lyckas inte alltid.)

Ha en bra vecka alla! Jag får fullt upp-men hoppas på lite scrapptid oxå!!! :)

Inga kommentarer: