fredag 9 januari 2009

Ny fredagsutmanig hos Scraphörnan

Hittade en spännande utmaning hos http://maritsscrapblogg.blogspot.com/ som jag bara måste pröva det var något hellt nytt för mig .till utmaningen hörde att man skulle använda 3 monokromatiska papper( papper som går i samma färgskala), svartvitt foto, svart eller vit fotomatta o dekorationer i avvikande färg.
Har inte riktigt koll på om jag har klarat av den men så här blev den. färg återgivingen e usel på grund av att det e så dåligt ljusi dag hade hoppats på solsken men....
Nappa på utmanigen om ni inte provat på det här tidigare inlämingen e först på söndag.
Ha ett bra veckoslut, det ska jag med massor av ishockey!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där!

Jag lägger in bilden i bloggen i helgen.

Kram

Anonym sa...

VAD FINT det blev och lycka till med utmaningen:) Jag har kommit lite i gång igen och det är skönt men är fortfarande mycket trött å sliten så jag vilar mycket i mellan men har svårt att få sova men det kommer väl med tiden:) Ha en underbar helg och sköt om dig KRAMIZAR I MASSOR från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Hej. Du har jätte fin bloggsida.
Dyk upp nån dag,kokar nog kaffe. Tack för pratstunden ikväll !

Anonym sa...

Tjingeling till dig med:) Tack snälla för besöket kul att se att du tittat in och lämnat spår efter dig blir så GLAD för det:) Vad kul och vad GLAD jag blir för att du tycker om det jag gör det är det som sporrar mig all den fina feedback som jag får. Det får mig vilja hitta på nytt och göra nya saker. Jag har en helt UNDERBAR familj som finns där hela tiden och jag får allt stöd och hjälp som jag bara kan önska mig. Med en sådan heja klack så kan man inte bli annat en frisk det tar bara lite tid att komma i mål men jag lovar att det kommer:) Må så bra och sköt om dig hälsningar och kramis i massor från lilla pyssel Inger