torsdag 29 januari 2009

Rosa-brunt


Det har blivit mina färger för tilfället. Här kommer en LO som tagit flera dagar i anspråk och det e inte likt mig. Jag brukar göra mina klara nästan med detsamma men den här har jag flyttat om o haft mig med, men slutresultatet e jag supernöjd med. Nåja titeln hade kanske kunnat synas lite bättre men jag hade inga andra vita bokstäver som jag tyckte smälte samman med pappret för det ville jag ha.
Fotona är från den äldres 1årsfotograferíng . Jag blev så glad när jag av misstag hittade dem i bokhyllan häromkvällen, det e råkopiorna som jag använt. Jag har haft dem i huvudet ett bra tag men inte kommit mig för att söka efter dem . Så vilken tur att jag hittade dem o jag visste genast vilka pappper som skulle avnändas.
Pappren jag använt e Maja Designs härliga papper Mina vänner finns hos hobbyrummet. Svirlesen stansade jag ut med Marikas revolution i Karvat,Lite band o sländor som jag hittade i mina gömmor.
Ha det gott "alla mina vänner o allla som jag känner......"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vad roligt att du är med & lottar, och äntligen lämnar en kommentar, ha ha! ;) Du får hälsa på hur ofta du vill! ;) Fin lo med härliga färger!

Ha en fortsatt trevlig helg, kramar!

Anonym sa...

Å vilken underbar LO ser verkligen fram i mot att se dina Alla hjärtans kort som du håller på med:) Tack snälla för att du har hälsat på alltid lika trevligt ska du veta:) Sköt om dig och ha det så bra STOR KRAM från lilla Inger

Anonym sa...

http://www.kalenderboden.se/11261846
lite scraap här åxå.....

Anonym sa...

Tittar bara in och vill önska dig en riktig trevlig helg:) Kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Hej vännen!

Jag har en liten överraskning till dig i min blogg! ;) Skynda in å kika!

Ha en bra dag, kramen!

Anonym sa...

Jättefin LO!

Verkligen mina färger också =)

Kram Marit