onsdag 8 april 2009

Fick ett telefonsamtal.......

Idag......... som kom med en glad nyhet fast jag tillförst trodde att det var nån som ville sälja nått - förståss!! Haha men tji fick jag nu får ni oxså ta del av det TaTada!!!!

Den 9 Maj e det dax för vårens stora scrapträff som Hobbyrummet ordnar . Den kommer att hållas i den Lyckliga staden Nykarleby på Juthbacka Herrgård. Kl. 10.00-18.00. Det kommer att bli en heldag med scrap,shopping, utmaningar o god mat och massor av andra scraptokiga. Tycker du att det här låter kul ska du anmäla dig till Marika på Hobbyrummet. Alla e välkommna hälsar hon.Många nyheter har hon med sig.
Hoppas vi blir många så fram med agendan o boka in den 9 Maj

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Hej!
Jo, Marika messade Petra och mig om träffen. Skulle nog vara jättekul, men vi måste se hur programmet ser ut den helgen. Det är ju morsdag på söndag och vi brukar flänga runt halva Österbotten hela den helgen för att hinna till alla. Men jag hoppas att det går att ordna så att vi kan komma! Skulle vara roligt att träffas igen!

Pyzzlan sa...

Jo jag fick också meddelande om träffen. Jag hade kanske önskat att den skulle ha vara litet längre söderut denhär gången, men jag måste titta hur programmet ser ut litet närmare.
Ha en skön fortsättning på påsken!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vad det låter himla kul skulle önska att jag kunde vara med men väntar på en operajon å innan det är klart så kan jag inte åka i väg någon stans!!! Vilken otur men hoppas ni får riktigt trevligt det är jag säker på att ni får. Hälsningar och kramis från lilla pyssel Inger

En salig blandning sa...

Jag hade också hoppats kunna komma, men majmånad hos oss är så pass fullbokad, så jag kan tyvärr inte sätta in den lördagen ännu. Tyvärr, hade varit sååå kul!