tisdag 31 mars 2009

Tänk så olika......


Tänk så olika ens barn kan bli....
Den här Lo´n e helt olik mig att scrappa. Jag har lite svårt för situationsbilder men tyckte att den här e en sida som behöver dokumenteras. För den äldres favoritsysselsättning har under en längre tid varit att spela på sin PSP.Det går i vågor men då var det hela tiden.
Pappret var egentligen fördigt så det behövdes inte så mycket o jag ville hålla den ganska enkel eftersom pappret e snyggt i sig själv. Det passar precis in på min dotter för tillfället . Köpte flera ur den samma serien från Skaparlusten för en tid sedan och har redan tankarna inne på nästa projekt som ska bli en studentgåva men det e ju någon månad kvar ännu.
Ha det gott alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

den där var väldigt stilfull!! Enkel med slagkraftig!!

En salig blandning sa...

Mycket snyggt!

Sandra sa...

Väldigt fin! Ser mycket "lagad" ut trots allt. Kul när man hittar såna papper!

Lilla Pyssel Inger sa...

Två super snygga nya LO`s sedan sist jag var här, gillar massor:) Önskar dig en jättetrevlig söndag och sköt om dig. Kramis från lilla Inger

Miss Goldie sa...

Vad många fina LO:s du gjort sen jag var in och kollade sist! Blommorna har jag köpt från papirloftet.no
Men de finns på Magdas också (tror jag).

Måste fråga en sak...det stod i din "presentation" att du jobbar inom annonsering...så jag blev nyfiken! Var jobbar du? Jag jobbar på annonsavdelningen på VBL.