tisdag 3 mars 2009

Underbara vinter

Jag önskar verkligen att jag hade nått nytt att visa er men ni får hålla till godo med en underbar vinterbild från helgen. Bilden e tagen rakt mot solen för att få denna effekt. Bilden e tagen med tanke på vår nästa utmaninga till nästa fototräff som vi har i veckan.
Nu har vi fått i hop samlat ett gäng glada scrappare här i stan oxså. vår förata träff var i lördags o jättekul hade vi. Jag hade inte riktigt hela hjärnan med den hade nog lämmnat i Isosyöte på fredagen när vi susade ner för backarna ( i dag kom den faktiskt tillbaks första dagen efter helgen som den känns hel igen).Lite fick jag nog gjort men den e inte riktigt klar så den får ni se sen. Jag hade äldsta dottern med och hon scrappade sin första egna sida så nu ska det inhandlas ett eget album åt henne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vilken vacker bild:) Här fanns det fina saker att titta på sedan sist gillade bröllops kortet kanon mycket snyggt:) Vad kul att du också har fått i gång pyssel gäng det är så kul att träffa andra och pyssla i hop. Själv har jag inte varit i väg med mitt pyssel gäng på ett tag det har varit så mycket med mina behandlingar så har inte orkat med så mycket mera. Men det kommer väl igen skam den som ger sig eller hur! Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka kramis från lilla pyssel Inger