måndag 30 mars 2009

Helgens scrapträff


Helgens scrapträff var riktigt lyckad, vi var ett gäng på 7 glada som träffades i några timmar och scrappade och skrattade om vartannat.Ett härligt gäng. 2 nya hade hittat till Soklot och det var ju kul.
Den här LO´n e gjord i samma stil som en tidigare, eftersom j´jag har två flickor som ju vill ha samma papper på sina sidor om det finns.
Pappren e MajaDesigns Mina vänner och ett journalingblad från Heinikkas, . Orden Slicade jag ut med systers slice. Det var en nyhet för mig har inte provat tidigare men en sån kanske man borde investera i. Riktigt rolig att använda.
Ha en skön vecka och kanske vi äntligen får lite vår.......

2 kommentarer:

En salig blandning sa...

Hej och hå, så fin den blev! Visst är de där journalingbladen för roliga att använda?

Så ni har börjat scrapträffas? Superduper! Kan tänka mig att ni förökas efterhand också:)

Och syrran har blivit med en Slice. Ni är på g där söderöver;) Har hon varit nöjd med den?

Ha det gott!

Sandra sa...

Vad härliga grejor du gjort - det har gått ett tag sen min senaste bloggrunda. Speciellt "snö" gillar jag jättemycket, och den här också. Ha en skön fortsättning på "våren"!