måndag 23 mars 2009

Tjohoo, vad glad jag blev.....


När jag kikade in till Scrapaddicteds blogg i helgen och såg att min Lo blev en av de utvalda som visades efter förra veckans fredagsskiss.Såg med detsamma att skissen var helt i min smak.

Använde mig av Maja Desigs vintertid och massor av blommor o spets o bling. Den rosa cirkeln e lite ojämt klippt för att likna en snöboll chalkade kanterna för att få den att se kall ut.Snöflingan e en julklappsetikett från Pandoras smyckeskollektion som döttrarna samlar på , den var jag snabb att spara o nu kom den till användning.
Blev själv rätt nöjd men har inte förut fått nån publicerad så det var jättekul.
Ha en bra vecka allihopa, nästa helg e det dags igen för en scrapträff hoppas jag har hela huvudet med den här gången.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Oj, va kul! Skulle verkligen vara kul att få någonting publicerat nån gång. Men jag är så dålig på att skicka in bidrag också, så jag får väl skylla mig själv då... Ha det gott! :o)

Ulle sa...

Kanonfin! Gillar färgkombinationen!

Anonym sa...

WOW VILKEN FIN LO Hanna den gillade jag jättemycket:) Riktigt fina färger och layout som du använt dig utav:) Massor med kramis från lilla Inger

En salig blandning sa...

Härligt, härligt! Och fin är den!