fredag 8 augusti 2008

Bröllopskort!

Så var kortet till helgens bröllop klart. Enkelt. Ny fason på kortet blev det, det är vikning uppe den här gången. Hittade skissen på Kortskissen .Jättekul att det finns duktiga skissare som kan hjälpa när man har idetorka.
Versen e den samma som på de tidigare korten tycker att den säger allt.
Jag höll på att kasta ut printern när jag skulle skriva utversen för den bara klottade o sprutade ut en massa färg men till sist blev det användbart....
Nu hoppas vi bara på att solen ska skina över vår lyckliga stad i helgen som har en massa bröllop o konfirmation o så tror jag att de ska svära faneden här oxå om jag inte hört fel. Kyrkan lär vara fullbokad hela lördagen.
Tjingeling på er!

1 kommentar:

Theresa/Tette sa...

Vilket jättefint kort du har gjort och vad roligt att du inspirades av Kortskissen!
Jag slår vad om att brudparet blev glada för kortet.
Tack för att du använde min skiss!
Kram Tette