torsdag 21 augusti 2008

Svårt!

Usch,,, vad det kan vara svårt ibland att göra ett kort. När jag gör ett kort skulle jag gärna vilja att det säger någonting om mottagaren. Och den här gången var det barnens kusin om fyllde 18 o är en fullfjädrad hårdrockare!!!!! Hur fixar jag det- jag satt länge o velade ska jag eller ska jag inte men visste att modern i huset nog väntade sig ett kort made by Hanna, vilket i sig e kul. Tillsist blev det enkelt o svart o vitt e ju aldrig fel med turkos som accent färg. Glad blev han.
Blommorna o spetsen fick jag från hobbyrummet för månadens favorit - Tack Marika! Det var en påse full med härliga dekorationer.
Jag har massor av ideer o skulle bara vilja ha lite egen tid för att sätta mig ner o scrappa men som ni alla kanske vet så e det ju Juthbackamarknaden i helgen o massor runt den så nu e det nog fullt upp... Ni som inte varit hit o besökt den så det e ju bara ett måste!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag tycker oxå att det kan vara lite svårt ibland när man ska ge bort ett kort! Men ditt kort passade väl utmärkt till en 18 årig kille, det blev jättefint med lite svart sådär!

Ha en bra dag
/Johanna