onsdag 27 augusti 2008

Jag e på g......

Jag e på gång....Det bara pirrar i mina fingrar det e så kul. Tänk att den känslan kan infinna sig när man sitter o klistrar lite papper som sambon såfint kallade mitt pysslande igår.
Lekte med kameran igår o tog det här superfina fotot på dottern o kunde inte hålla mig från att scrappa det med en gång.Ser nu att den e fotad sned men ni får kolla lite på sned så e den ok..ha..ha.
Fortsatte lite på cirkel temat o swirlsen från förra Lo´n det ska ju vara rättvisa som ni kanske vet, åtminstone om man har två döttrar.. Bakom cirkeln finns en dold journaling om mina blandade känslor inför att hon fyller 12 o börjar bli stor trots mammas bromsningar.Det e inte lätt att bli stor o samtidigt vara liten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint foto!!
LOn blev jättebra, visst är det bara såååå kul att få sätta sig och pyssla med detta!!!

Kram Johanna

ps ska snart uppdatera igen bara jag tar mig an att lägga in bilder... =)

Ulla sa...

Så härligt foto, är så kul när man får till såna kanonfoton. LO:en blev också fin.

Läste om det fina bröllopet du också varit på och vilken överraskning själva Johansén...

Anonym sa...

Hejhej, det är inte alls svårt att stämpla, det är jättekul och blir jättefint!!
Jag färglägger just nu med promarkers, har köpt några färger. Innan färglade jag med vanliga akvarellpennor, det funkar ju oxå.
Du måste absolut testa!!

Kram Johanna

En salig blandning sa...

Vilken fin sida med ett jättefint kort!

Förstår dina tankar. Har också planerat att göra en sidan med liknande dokumentation:)

Ha det bra!

Ejdern sa...

Ja si int förstår de där karlarna... med superfin LO och söt flicka! Välkommen med i utmaningen i min blogg!