onsdag 15 oktober 2008

På väg till Norge!

Edet här kortet. Svärmor ringde igår kväll o frågade om det fanns nått kort på lager som skulle passa en 50-åring. Tyvärr så har jag inga på lager, nått jag kanske borde ha . Men jag satte mig nerpåsmåtimmarna o fixade ihop det här.Använde restbitar. Tack Scrappande lena för tipset på journaling printade ut en hel hög med biljetter o journalingrutor i går så detvar nog lite telepati att jag skulle behöva en igårkväll.
Nu hoppas vi bara att svärmorblir nöjd.
Passade på att uppdatera mig på mitt papperföråd samtidigti går o insåg att nu ska det vara på fyllning. Hoppas på att det finns i Karvat när det blir träff. Ska bli jättekul . Hoppas att vi träffas där!!!! :)
Nu ska jag ladda inför höstlovet,har två välbehövliga dagar ledigt!

1 kommentar:

Ulla sa...

Kanonfint kort..