måndag 27 oktober 2008

Scrapträff







I lördags var det träff i oravais jättekul. Tack Marika för att du ordnade den.Roligt att träffa er söderifrån oxå roligt att få ett ansikte på er, hoppas att vi syns flera gånger..






Första LO n som blev gjord var "Bästisar" till utmaningen att använda endast cardstock sparsamt med dekos bara öljetter o brads. Lite svårt men den här lyvkades jag få till e inte 100 nöjd men. Använde den nya cardstocken som har en ljusare kärna som kom fram när man rev kanterna.




Den andra jag gjorde "Attityd" var till skissutmaningen den e jag jättenöjd med om man får säga det själv.Rubonsen, blommorna o ja egentligen allt material förutom bandet handlade jag på plats av Marika härligt att kunna shoppa IRL så att säga.


Den tredje utmaningen var Höst men till den fann jag ingen inspiration så den hoppade jag över.


Fjärde utmanigen var Julkort. kul att få lite inspiration att börja med dem i tid för en gångs skull.

Mitt blev inte alls ett traditionellt julkort men Jag vann första pris för det- kul.

Enda fotot jag hade med som var vinter tema så gick i rosa o blått o det råkade passa jättefint i hop med 3ndypapir.no, snöstjerner ett jättehärligt papper. Och som pricken på i´t så fick jag köpa av Miss Goldie rosa rubons bokstäver som verkligen gjorde succce här hemma Tack!
Nu ser jag bara framemot att sätta mig ner i lugn o roo göra några sidor för inspiration fick jag av er alla som satt o pysslade så flitigt.

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Hejsan!
Vad roligt att bokstäverna uppskattades av tjejerna :-)
Jag tycker allt du gjorde på träffen blev jättefint. Det rivna slottet är jättehäftigt. Den röd-vit-svarta LO:n är cool och rub-onsen är verkligen superfin. Och julkortet är ju bara sååå fint, tänk att det blir snyggt med rosa på julkort också :-)
Ja, det var verkligen kul att träffas, hoppas det inte tar så länge tills nästa gång!

Pyzzlan sa...

Åh det var du som gjort det fina julkortet! Jag röstade på det fast jag egentligen inte gillar rosa alls. Tyckte bara fotot var för härligt! Hoppas vi träffas snart igen. Ha det gott!

Anonym sa...

TACK SNÄLLA FÖR BESÖKET PÅ MIN BLOGG OCH DIN FINA KOMMENTAR:)
Gillar dina LO´s jättemycket dom var riktigt fina.
Hälsningar från lilla pyssel Inger

Articsisters sa...

Nu är jag här igen. Tänkte bara tipsa dig om:
http://minbloggrunda.blogspot.com/

Jag får ibland frågor om vart man hittar vissa bloggar men jag har ju ingen koll på alla men det här är en bra idé.

Om du vill vara med så skriver du bara en kommentar.

Annars så struntar du bara i det.

Tvillevipp