måndag 13 oktober 2008

Tjingeling!


Lever o mår fast jag inte hunnit vara här på ett tag. Här har vi firat så det räcker ett är framåt. Vi har avverkat tre födelsedagar på tre veckor. Nu vill jag inte baka en tårta på bra länge i lördags när jag skulle baka dotterns tårta så stod det alldeles still i mitt annars så uppfinningsrika tårthuvud men inspirationen infann sig inte så gästerna fick kinuskitårta alldeles utan det lilla extra som brukar finnas på mina tårtor men den blev nog uppäten ändå.

Någon tid för srapping har det inte funnits men jag har surfat runt o samlat på mig en massa inspiration, jo förresten så har jag ju gjort en sida till ejderns utmaning dit kan ni gå in o kika där finns flera sidor som e jättefina.

Gått med i en nystartad fotklubb som starat i stan. Till varje träff har vi ett tema , vi ska foto tre foton till månadens tema denna månad e det `djuriskt eller djur´ . Passade idag på att fota våran katt när han låg o solade sig så få se om det blir någon av mina tre bilder hm.hm......


1 kommentar:

Ulla sa...

Kul att gå på fotokurs och lära sej lite mer om inställningar och inte minst om sin egen kamera.