tisdag 4 november 2008

Aktiva jag!




Har nu fått igång min lilla scraphörna i ett alldeles eget "rum" .Skönt kan jag bara säga att inte alltid behöva plocka undan alla mina saker. Så nu e det full aktivitet.


Ikväll igen blev det lite norska papper de e ju bara för härliga. Jag liftade Miss Goldies LO "sötast i världen" den var ju för härlig. Färgerna e inte de bästa i dag heller men den går i vinrött, vitt o brunt och så lite bling som prickenöver iét. Nu kanske man borde starta sin julkortsverkstad o inte sitta sista kvällen i år igen före de ska postas.-Har ni börjat med era?
Lämmna gärna en rad eller två efter er om ni kikar in hit. Det e alltid lika kul att se vem som smyger runt här....


1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Hejsan! Vad roligt att du liftat min LO :-) Dina båda blev jättesnygga också! Ha en riktigt god jul!