fredag 28 november 2008

Iskall värme!



Godmorgon på er!

Blev inspirerad av det härliga julvädret vi fick ha i 2 dgr. härligt med all snö som äntligen kom,kylan i går morse och att se barnen som glatt lekte i går. Men nu e den på väg bort lagom till lillajul-typiskt.!

Bilden e ett par år gammal men jag ramlade över den i förrgår o bara ville scrappa den.Färgera passade alldeles utmärkt ihop med de underbara norska pappren 3ndypapir det här e deras "isroser" ur vinterkollektionen. Jag ville få fram ett iskallt intryck med det kalla vita, rosa o blått.Satte lite bling som fick bli lite isdroppar.

Hade förra helgen turen att få shoppa lite ur Heinikkas sortiment när de hade scrapkurs i Lepplax. Passade på att handla lite dekorationer o papper . Fick en trevlig pratsund med Cami det e alltid lika roligt att träffas.

Nu ska jag fortsätta att förbereda vårt lilljulfirande i dag, ja jag vet att det inte e i dag men med mitt jobb firar vi idag. Julkyrka, tomtegröt o pepparkaksbak.

Trevlig lillajul allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och en riktig god morgon på dig med Hanna:) Tack för din gulliga kommentar på min blogg:) Vi hade underbart vinter väder här med i två dagar men nu börjar det forsvinna igen det är så mysigt när man sitter och gör Julkort å sen så är det helt vit utanför fönstret då kommer men i rätt stämning också! Hoppas du får ett riktigt fint firande i dag och en toppen helg. Hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger i Nyköping

Anonym sa...

Glad lillajul önskar jag dig!

Anonym sa...

Hej där Hanna:) Jag håller med dig tycker också bättre om att göra saker själv, då tänker jag på den personen som ska få det som jag håller på med. Hoppas du hittade fin mossa och ris till ditt eget Julpyssel:) Ha en underbar måndag och vecka å sköt om dig. Hälsningar & kramar från lilla Inger