måndag 17 november 2008

Morgonscrap

Roligt att göra kort e det igen! Har haft lite svårt att hitta inspiration till mina senaste kort men har nu kommit på att inspirationen tydligen flödar bäst på morgonkvisten.Det här kortet ska en dam i sina bästa år i Sverige föräras med av min svärmor ,
Jag använde Bling papper som grund o en spillbit (mönstrat).Swirlsen e utstansade på scrapträffen,blommorna o spetsen även de handlade där av Marika. Biljetten e utprintad från bloggen Scrappande Lena tipsar om.Blev självverkligt nöjd med det här kortet så nu har jag massor med ork att ta itu med julkorten.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Det är inte dåligt att få till det så tidigt på morgonen..

Anonym sa...

Tack snälla för besöket hos mig och för att du lämnade ett avtryck efter dig. Blir alltid så glad när dom som har varit och tittat in skriver en rad eller två:) Behöver du mera inspiration till Julkort så har jag precis lagt ut 6 st till på min blogg. Jättefint kort som du själv har gjort gillar färgerna jätte mycket. Ha en toppen vecka, hälsningar & kramizar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Hej igen Hanna:) Jag försöker alltid svara på dom kommentarer som jag får då jag själv blir så glad när någon tar sig tid att skriva till mig. Kul att du gillade dom nya julkorten också, håller på med flera som kommer ut på bloggen i morgon. Jag har 15 stk julkort kvar sen är jag klar, men nu är det roligare att göra julkort för jag har snö som täcker allt utan för huset och ljus här inne som luktar jul så nu är det riktig stämning till att göra julkort! Lyckat till med ditt pyssel ser fram i mot att se det på din blogg, kramizar från lilla pyssel Inger