tisdag 18 mars 2008

Grattis!


Grattis pojkar o flickor till silvret i helgens hockey turnering i Brahestad. I helgen var vi till Brahestad för att heja fram stortjejens lag, inte hade vi vågat hoppas att det skulle gå så här bra, efter säsongen som varit med endast två vinster men de lyckades -Super!


Jag måste bara visa en bild som jag tycker e så häftig, många av er kanske till o med inte har sett det förut, stod o såg på när de väste skridskorna inför finalmatchen o blev fascinerad över gnistorna som sprutade fram. Som alltid när det e nått på g.så e min canon nära till hands. Så jag stod en god stund o prövade mig fram för att se om det gick att få med gnistorna o visst lyckades jag till slut.Många roliga finska kommentarer fick jag under tiden o det kan nog hända att de tyckte jag var lite knäpp men det bjuder jag på... Jag e alltid lika nöjd när jag lyckats lära mig något nyt med kameran för den e nog en hel vetenskap i sig.
Nu ska jag baka vidare, främmande ikväll, kanske jag bjuder på nått smarrigt recept om det blir gott.. har prövat två nya recept!

Inga kommentarer: