måndag 10 mars 2008

Vår i luften


Här har vi vår i luften.Regnet det bara öser ner..... Var o kollade in Heinikkas urval i lördags till kursen i Såka o blev riktigt överraskad över hur mycket fint det fanns att shoppa det är nog bara plånboken som säger stopp-lite åt gången. Lite nya fräsha papper o lite annat smått o gott fick jag med mig hem.
De här pappren bla. Som alltid så blir det inte som jag tänkt men det brukar bli bra till slut i alla fall .Här har jag använt två olika slags papper .Ska bli kul att se vad tjejen tycker när hon ser den för hon tyckte genast om pappren.
Ha det bra i regnet men kom ihåg det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

3 kommentarer:

L sa...

Såg pappret i lördags av en som varit och hanlat till Såka. Även jag fastnade för det. Det var så annorlunda på nåt sätt.

Scrappande Lena

Lenas pysselgrop sa...

Åå, va söt! Det pappret väntar jag också på att ska dyka upp i min postlåda idag eller imorgon!

En salig blandning sa...

U*N*D*E*R*B*A*R*T!