torsdag 13 mars 2008

Äntligen!

Äntligen kom jag mig för att börja med mitt 1-års projekt eller hur långt det blir.Får se vad det blir till. Min första tanke var att jag ska scrappa en sida i månaden till min lilla brorsson och så här blev den första sidan till hans album som han sen ska få.
Både layout o rubrik liftade jag av Cami.Tack för inspirationen! Rubriken tyckte jag att passade precis till versen jag hade valt.
Något jag kom underfund med under tiden var att det är mycket enklare att göra om egna barn.
Men roligt var det att scrappa med färska bebisbilder för mina egna e ju ett antal år gamla och inte lika roliga hm.. vad det nu kan bero på. Jag tar nog hellre fram nya bilder .
Nåja så här blev sida ett nu har jag massor av ideer till sida två så nu e det bara att vänta på att killen ska växa till sig så faster får gå på kamerabesök.Alltid lika roligt att få ta fram min kompis canon.ska inför helgen både tömma o ladda den när vi ska på hockey weekend till brahestad hoppas att jag får några bra bilder att scrappa.

1 kommentar:

En salig blandning sa...

Varsågooood:) Så kul att du inspirerades! Sidan blev jättefin och vilken ljuvlig bild! De är så underbart gosiga när de är så där färska:)